19 листопада 2017 р. Неділя

Головне меню 


Головна
СТАТУТ НВК№16
РАДА НВК №16
План на тиждень
Новини
Галерея

Віртуальний тур

МИ-ІНТЕРКУЛЬТУРНІ

ДЕМОКРАТИЧНА ШКОЛА

Плани на місяць
Наша школа
ЗНО
ДПА
НАКАЗИ
Профільне навчання
Методична робота
Виховна робота
Психологічна служба
Державні закупівлі
ШМУ
БЕЗПЕКА

Вчимося жити разом
"Кроки до порозуміння"
НП Виховання
Наша бібліотека
Законодавство
Мікрорайон НВК №16
Конкурси
Педконсиліум
Блоги НВК №16















Кафедри НВК №16:

web.gif

Work.gif

matem.jpg







Предметні ресурси:



















http://pedpresa.com/

pld.org.ua


 
Вхід

Логін

Пароль

Реєстрація


Наші контакти

Лічильник відвідувань:
счетчик посещений

Психологічна служба НВК №16

Склад:

  • Практичний психолог – Зубова Олександра Олександрівна
  • Соціальний педагог - Міщенко Надія Миколаївна

 

Основні напрямки діяльності:

Діагностика, консультування, психоаналіз, психокорекція, релаксація, соціальна підтримка та  супровід.

Мета:

Метою роботи психологічної служби є забезпечення комплексного психічного та соціального розвитку особистості у дітей на кожному віковому етапі у відповідності з індивідуальними можливостями та особливостями.

 

Завдання, які вирішуються психологічною службою школи:

  • формування розвиваючого способу життя особистості у навчально-виховному закладі;
  • забезпечення повноцінного особистісного, інтелектуального та професійного розвитку людини на кожному віковому етапі;
  • забезпечення індивідуального підходу до кожної дитини;
  • психолого-педагогічне вивчення дітей, профілактика та корекція відхилення в інтелектуальному і особистісному розвитку;
  • надання допомоги дітям, підліткам, педагогам і батькам в екстремальних і критичних ситуаціях;
  • консультування батьків та осіб, які їх замінюють, з питань виховання дітей, створення сприятливого сімейного мікроклімату;

 

Основні завдання на різних етапах навчання:

  1. Початкова школа:
  • Визначення готовності до навчання в школі.
  •  Забезпечення адаптації до школи.
  •  Підвищення зацікавленості дітей у навчальній діяльності, розвиток пізнавальної і навчальної мотивації.
  •  Розвиток самостійності і самоорганізації.
  •  Підтримка у формуванні бажання і вміння вчитися, розвиток творчих здібностей.
  1. Основна школа:
  •  Супровід переходу в середню школу.
  •  Підтримка у вирішенні завдань особистісного та ціннісно-смислового самовизначення і саморозвитку.
  •  Допомога у вирішенні особистісних проблем і проблем соціалізації.
  •  Допомога в побудові конструктивних відносин з батьками та однолітками.
  •  Профілактика девіантної поведінки
  1. Старша школа:
  •  Допомога у профільній орієнтації та професійному самовизначенні.
  •  Розвиток тимчасової перспективи, здатності до цілепокладання.
  •  Розвиток психосоціальної компетентності.
  •  Профілактика девіантної поведінки, різного роду залежностей
  •  Підтримка в самопізнанні, пошуку сенсу життя.

ПИТАННЯ, ЩОДО ЯКИХ МОЖНА І ТРЕБА ЗВЕРТАТИСЯ ДО ШКІЛЬНОГО ПСИХОЛОГА:

1. Труднощі в навчанні. Деякі діти вчаться не так добре, як їм хотілося б. Причин тому може бути маса. Наприклад, не дуже хороша пам'ять або розсіяна увага чи відсутність бажання, а може бути проблеми з учителем і нерозуміння, навіщо все це взагалі потрібно. На консультації ми спробуємо визначити, в чому причина і яким чином це виправити, іншими словами спробуємо знайти, що і як необхідно розвивати, щоб вчитися краще.

2. Взаємовідносини у класі. Є люди, які запросто знаходять контакт з іншими, легко спілкуються в будь-який, навіть незнайомій компанії, а є такі, яким складно знайомитися, складно будувати хороші взаємини, знаходити друзів і просто відчувати себе легко і вільно в групі або класі. За допомогою психолога можна знайти способи і особисті ресурси, вивчити прийоми для побудови гармонійних відносин з людьми у найрізноманітніших ситуаціях.

3. Взаємовідносини з батьками. Іноді буває так, що губляться спільну мову і теплі відносини з нашими найближчими людьми - з батьками. Конфлікти, сварки, непорозуміння - така ситуація в сім'ї зазвичай приносить біль і дітям, і батькам. Деякі знаходять шляхи вирішення, а іншим це зробити досить важко. Психолог розповість вам про те, як навчитися будувати нові відносини з батьками і навчитися розуміти їх, і як зробити так, щоб і батьки розуміли і приймали вас.

4. Самоврядування і саморозвиток. Наше життя настільки цікава і багатогранна, що постійно ставить перед нами масу завдань. Багато з них потребують неабияких зусиль і розвитку в собі самих різноманітних особистісних якостей, навичок і вмінь. Можна розвивати навички лідерства або навички ведення спору, логічне мислення, чи творчі здібності. Поліпшувати свою пам'ять, увагу, уяву. Можна вчитися керувати своїм життям, ставити цілі й ефективно досягати їх. Психолог - людина, яка володіє технологією розвитку тих чи інших якостей, навичок і умінь і з задоволенням поділиться цією технологією з вами.

 

Що змушує звертатися батьків до психолога?

Багато виявляють особливості поведінки та труднощі навчання, що вказують на наявність проблем. І все ж, більшість батьків не поспішають звертатися по допомогу, кажучи собі, що це всього лише етап і дитина переросте його. На той час, коли батьки вперше звертаються до психолога в пошуках допомоги, ситуація зазвичай вже досить складна як для дитини, так і для батьків.

Ми закликаємо Вас не доводити ситуацію до критичної. І якщо у Вас виникли побоювання або сумніви з приводу поведінки, спілкування, навчання або емоційного стану вашої дитини - зверніться по допомогу до шкільного психолога ...

Чим може допомогти Вам шкільний психолог?

  • Вислухати Вас, шанобливо ставлячись до Ваших почуттів, думок, життєвим цінностям.
  • Відповісти на Ваші питання.
  • Допомогти адаптуватися до тих обставин, які Ви не можете змінити.
  • Подивитися на проблему з іншої точки зору, шукати разом з Вами її рішення, приділивши цьому процесу, стільки часу, скільки буде необхідно.
  • Знайти внутрішні сили, які не завжди просто відшукати самостійно.

 

Чекаємо ваших пропозицій, питань і вашої участі! Ми завжди вам раді! Чекаємо вас з 8.00 до 16.30 з понеділка по п'ятницю.