24 січня 2022 р. Понеділок

Головне меню 


Головна
Прозорість та інформаційна відкритість закладу
РАДА НВК №16
План на тиждень
Новини
Реєстрація в 1 клас
Річний план
Програма розвитку Мелітопольського НВК№16 ММР ЗО на 2021-2025н.р
ВНУТРІШНЯ СИСТЕМА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ
Напрям 2
Напрям 3,4
ПОЛОЖЕННЯ про внутрішній моніторинг якості освіти
ВИМОГИ ДО КВАЛІФІКАЦІЙНИХ КАТЕГОРІЙ
Критерії оцінювання роботи педагогічного працівника
КЛЮЧОВі КОМПЕТЕНТНОСТі ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ
критерії та методичні рекомендації щодо оцінювання здобувачів початкової освіти
Наказ МОН України від 23.12.2020 № 2736 Професійний стандарт
Анкета для батьків
Анкета для педагогічних працівників
Анкета для учня/учениці
Звіт про проведення самооцінювання 2020-2021
Наказ про результати самооцінювання 2020-2021
Додаток №1 до наказу від 16.07.2021р.
Наказ Про створення робочої комісії з питань формування системи якості освіти у НВК№16 у 2022р.
Наша школа
ДПА/ЗНО
НАКАЗИ
Психологічна служба
Державні закупівлі
БЕЗПЕКА

Шкільне харчування
Законодавство
Наша бібліотека















Спільноти НВК №16:

web.gif

align="center">












 
Вхід

Логін

Пароль

Реєстрація


Наші контакти

Лічильник відвідувань:
счетчик посещений

Психологічна служба НВК №16

Склад:

  • Практичний психолог – Коник Катерина Миколаївна
  • Соціальний педагог - Міщенко Надія Миколаївна
  • Практичний психолог – Дубовик Ольга Геннадіївна

 

Основні напрямки діяльності:

організаційно-методична робота, діагностика, консультування, профілактика, зв'язки з громадськістю, просвіта, корекція, навчальна діяльність

Мета:

Основною метою психологічної служби є забезпечення своєчасного і систематичного вивчення психофізичного розвитку здобувачів освіти, мотивів їх поведінки і діяльності з урахуванням вікових, інтелектуальних, фізичних, гендерних та інших індивідуальних особливостей, сприянні створенню умов для виконання освітніх і виховних завдань закладу освіти. Впровадженні сучасних педагогічних технологій, що сприяють формуванню ключових компетентностей учнів відповідно до положень Концепції нової української школи: сприяння повноцінному розвитку особистості вихованців на кожному віковому етапі, створення умов для формування в них мотивації до самовиховання та саморозвитку. Створення різнобічного розвитку дітей, захист їх конституційних прав, здійснення соціального супроводу проблемних сімей, рання профілактика злочинності і правопорушень, забезпечення соціально-правового захисту учнів школи, попередження впливу негативних соціальних чинників на формування та розвиток особистості дитини, сприяння становленню, розвитку і реалізації духовності дитини, гармонізація та демократизація відносин дитини та суспільства.

 

Завдання, які вирішуються психологічною службою школи:

  • -сприяти соціалізації та адаптації учнів на всіх етапах навчання;
  • -формувати комунікативну культуру, мотиваційну сферу, формувати навички здорового способу життя та конструктивних позицій;
  • -сприяти професійному самовизначенню підлітків;
  • -використовувати всі наявні ресурси для розвитку та соціалізації дітей з особливими потребами;
  • -сприяти розвитку творчих, організаторських здібностей та лідерських якостей у підлітків та молоді;
  • -формувати активну життєву позицію та мобільність соціальної поведінки дітей та учнівської молоді;
  • -забезпечувати індивідуальний підхід до дітей на основі результатів психолого-педагогічного вивчення та соціального статусу;
  • -забезпечувати корекцію вад розвитку з метою адаптації та соціалізації в оточуючому середовищі;
  • - сприяти активізації партнерських відносин та конструктивної взаємодії у «трикутнику» «батьки - діти - вчителі»;
  • -координація діяльності всіх фахівців школи з підвищення успішності та соціальної адаптації дітей та підлітків;
  • -соціальний захист дітей соціально незахищених категорій;
  • -профілактика правопорушень серед підлітків;
  • -організація відвідування їдальні учнями, які харчуються безкоштовно, з числа дітей соціально незахищених категорій;
  • -організація цільового дозвілля учнів.

 

Основні завдання на різних етапах навчання:

  1. Початкова школа:
  • Визначення готовності до навчання в школі.
  •  Забезпечення адаптації до школи.
  •  Підвищення зацікавленості дітей у навчальній діяльності, розвиток пізнавальної і навчальної мотивації.
  •  Розвиток самостійності і самоорганізації.
  •  Підтримка у формуванні бажання і вміння вчитися, розвиток творчих здібностей.
  1. Основна школа:
  •  Супровід переходу в середню школу.
  •  Підтримка у вирішенні завдань особистісного та ціннісно-смислового самовизначення і саморозвитку.
  •  Допомога у вирішенні особистісних проблем і проблем соціалізації.
  •  Допомога в побудові конструктивних відносин з батьками та однолітками.
  •  Профілактика девіантної поведінки
  1. Старша школа:
  •  Допомога у профільній орієнтації та професійному самовизначенні.
  •  Розвиток тимчасової перспективи, здатності до цілепокладання.
  •  Розвиток психосоціальної компетентності.
  •  Профілактика девіантної поведінки, різного роду залежностей
  •  Підтримка в самопізнанні, пошуку сенсу життя.

ПИТАННЯ, ЩОДО ЯКИХ МОЖНА І ТРЕБА ЗВЕРТАТИСЯ ДО ШКІЛЬНОГО ПСИХОЛОГА:

1. Труднощі в навчанні. Деякі діти вчаться не так добре, як їм хотілося б. Причин тому може бути маса. Наприклад, не дуже хороша пам'ять або розсіяна увага чи відсутність бажання, а може бути проблеми з учителем і нерозуміння, навіщо все це взагалі потрібно. На консультації ми спробуємо визначити, в чому причина і яким чином це виправити, іншими словами спробуємо знайти, що і як необхідно розвивати, щоб вчитися краще.

2. Взаємовідносини у класі. Є люди, які запросто знаходять контакт з іншими, легко спілкуються в будь-який, навіть незнайомій компанії, а є такі, яким складно знайомитися, складно будувати хороші взаємини, знаходити друзів і просто відчувати себе легко і вільно в групі або класі. За допомогою психолога можна знайти способи і особисті ресурси, вивчити прийоми для побудови гармонійних відносин з людьми у найрізноманітніших ситуаціях.

3. Взаємовідносини з батьками. Іноді буває так, що губляться спільну мову і теплі відносини з нашими найближчими людьми - з батьками. Конфлікти, сварки, непорозуміння - така ситуація в сім'ї зазвичай приносить біль і дітям, і батькам. Деякі знаходять шляхи вирішення, а іншим це зробити досить важко. Психолог розповість вам про те, як навчитися будувати нові відносини з батьками і навчитися розуміти їх, і як зробити так, щоб і батьки розуміли і приймали вас.

4. Самоврядування і саморозвиток. Наше життя настільки цікава і багатогранна, що постійно ставить перед нами масу завдань. Багато з них потребують неабияких зусиль і розвитку в собі самих різноманітних особистісних якостей, навичок і вмінь. Можна розвивати навички лідерства або навички ведення спору, логічне мислення, чи творчі здібності. Поліпшувати свою пам'ять, увагу, уяву. Можна вчитися керувати своїм життям, ставити цілі й ефективно досягати їх. Психолог - людина, яка володіє технологією розвитку тих чи інших якостей, навичок і умінь і з задоволенням поділиться цією технологією з вами.

 

Що змушує звертатися батьків до психолога?

Багато виявляють особливості поведінки та труднощі навчання, що вказують на наявність проблем. І все ж, більшість батьків не поспішають звертатися по допомогу, кажучи собі, що це всього лише етап і дитина переросте його. На той час, коли батьки вперше звертаються до психолога в пошуках допомоги, ситуація зазвичай вже досить складна як для дитини, так і для батьків.

Ми закликаємо Вас не доводити ситуацію до критичної. І якщо у Вас виникли побоювання або сумніви з приводу поведінки, спілкування, навчання або емоційного стану вашої дитини - зверніться по допомогу до шкільного психолога ...

Чим може допомогти Вам шкільний психолог?

  • Вислухати Вас, шанобливо ставлячись до Ваших почуттів, думок, життєвим цінностям.
  • Відповісти на Ваші питання.
  • Допомогти адаптуватися до тих обставин, які Ви не можете змінити.
  • Подивитися на проблему з іншої точки зору, шукати разом з Вами її рішення, приділивши цьому процесу, стільки часу, скільки буде необхідно.
  • Знайти внутрішні сили, які не завжди просто відшукати самостійно.

 

Чекаємо ваших пропозицій, питань і вашої участі! Ми завжди вам раді! Чекаємо вас з 8.00 до 16.30 з понеділка по п'ятницю.