10 грудня 2019 р. Вівторок

Головне меню 


Головна
Прозорість та інформаційна відкритість закладу
РАДА НВК №16
План на тиждень
Новини
Відеороз'яснення Міністерства освіти
Реєстрація в 1 клас
Плани на місяць
Наша школа
ДПА/ЗНО
НАКАЗИ
Методична робота
Виховна робота
Психологічна служба
Державні закупівлі
БЕЗПЕКА

Шкільне харчування
Наша бібліотека
Законодавство
Блоги НВК №16

















Кафедри НВК №16:

web.gif

align="center">



Предметні ресурси:






 
Вхід

Логін

Пароль

Реєстрація


Наші контакти

Лічильник відвідувань:
счетчик посещений

Психологічна служба НВК №16

Склад:

  • Практичний психолог – Зубова Олександра Олександрівна
  • Соціальний педагог - Міщенко Надія Миколаївна
  • Практичний психолог – Дубовик Ольга Геннадіївна

 

Основні напрямки діяльності:

Діагностика, консультування, психоаналіз, психокорекція, релаксація, соціальна підтримка та  супровід.

Мета:

Метою роботи психологічної служби є забезпечення комплексного психічного та соціального розвитку особистості у дітей на кожному віковому етапі у відповідності з індивідуальними можливостями та особливостями.

 

Завдання, які вирішуються психологічною службою школи:

  • формування розвиваючого способу життя особистості у навчально-виховному закладі;
  • забезпечення повноцінного особистісного, інтелектуального та професійного розвитку людини на кожному віковому етапі;
  • забезпечення індивідуального підходу до кожної дитини;
  • психолого-педагогічне вивчення дітей, профілактика та корекція відхилення в інтелектуальному і особистісному розвитку;
  • надання допомоги дітям, підліткам, педагогам і батькам в екстремальних і критичних ситуаціях;
  • консультування батьків та осіб, які їх замінюють, з питань виховання дітей, створення сприятливого сімейного мікроклімату;

 

Основні завдання на різних етапах навчання:

  1. Початкова школа:
  • Визначення готовності до навчання в школі.
  •  Забезпечення адаптації до школи.
  •  Підвищення зацікавленості дітей у навчальній діяльності, розвиток пізнавальної і навчальної мотивації.
  •  Розвиток самостійності і самоорганізації.
  •  Підтримка у формуванні бажання і вміння вчитися, розвиток творчих здібностей.
  1. Основна школа:
  •  Супровід переходу в середню школу.
  •  Підтримка у вирішенні завдань особистісного та ціннісно-смислового самовизначення і саморозвитку.
  •  Допомога у вирішенні особистісних проблем і проблем соціалізації.
  •  Допомога в побудові конструктивних відносин з батьками та однолітками.
  •  Профілактика девіантної поведінки
  1. Старша школа:
  •  Допомога у профільній орієнтації та професійному самовизначенні.
  •  Розвиток тимчасової перспективи, здатності до цілепокладання.
  •  Розвиток психосоціальної компетентності.
  •  Профілактика девіантної поведінки, різного роду залежностей
  •  Підтримка в самопізнанні, пошуку сенсу життя.

ПИТАННЯ, ЩОДО ЯКИХ МОЖНА І ТРЕБА ЗВЕРТАТИСЯ ДО ШКІЛЬНОГО ПСИХОЛОГА:

1. Труднощі в навчанні. Деякі діти вчаться не так добре, як їм хотілося б. Причин тому може бути маса. Наприклад, не дуже хороша пам'ять або розсіяна увага чи відсутність бажання, а може бути проблеми з учителем і нерозуміння, навіщо все це взагалі потрібно. На консультації ми спробуємо визначити, в чому причина і яким чином це виправити, іншими словами спробуємо знайти, що і як необхідно розвивати, щоб вчитися краще.

2. Взаємовідносини у класі. Є люди, які запросто знаходять контакт з іншими, легко спілкуються в будь-який, навіть незнайомій компанії, а є такі, яким складно знайомитися, складно будувати хороші взаємини, знаходити друзів і просто відчувати себе легко і вільно в групі або класі. За допомогою психолога можна знайти способи і особисті ресурси, вивчити прийоми для побудови гармонійних відносин з людьми у найрізноманітніших ситуаціях.

3. Взаємовідносини з батьками. Іноді буває так, що губляться спільну мову і теплі відносини з нашими найближчими людьми - з батьками. Конфлікти, сварки, непорозуміння - така ситуація в сім'ї зазвичай приносить біль і дітям, і батькам. Деякі знаходять шляхи вирішення, а іншим це зробити досить важко. Психолог розповість вам про те, як навчитися будувати нові відносини з батьками і навчитися розуміти їх, і як зробити так, щоб і батьки розуміли і приймали вас.

4. Самоврядування і саморозвиток. Наше життя настільки цікава і багатогранна, що постійно ставить перед нами масу завдань. Багато з них потребують неабияких зусиль і розвитку в собі самих різноманітних особистісних якостей, навичок і вмінь. Можна розвивати навички лідерства або навички ведення спору, логічне мислення, чи творчі здібності. Поліпшувати свою пам'ять, увагу, уяву. Можна вчитися керувати своїм життям, ставити цілі й ефективно досягати їх. Психолог - людина, яка володіє технологією розвитку тих чи інших якостей, навичок і умінь і з задоволенням поділиться цією технологією з вами.

 

Що змушує звертатися батьків до психолога?

Багато виявляють особливості поведінки та труднощі навчання, що вказують на наявність проблем. І все ж, більшість батьків не поспішають звертатися по допомогу, кажучи собі, що це всього лише етап і дитина переросте його. На той час, коли батьки вперше звертаються до психолога в пошуках допомоги, ситуація зазвичай вже досить складна як для дитини, так і для батьків.

Ми закликаємо Вас не доводити ситуацію до критичної. І якщо у Вас виникли побоювання або сумніви з приводу поведінки, спілкування, навчання або емоційного стану вашої дитини - зверніться по допомогу до шкільного психолога ...

Чим може допомогти Вам шкільний психолог?

  • Вислухати Вас, шанобливо ставлячись до Ваших почуттів, думок, життєвим цінностям.
  • Відповісти на Ваші питання.
  • Допомогти адаптуватися до тих обставин, які Ви не можете змінити.
  • Подивитися на проблему з іншої точки зору, шукати разом з Вами її рішення, приділивши цьому процесу, стільки часу, скільки буде необхідно.
  • Знайти внутрішні сили, які не завжди просто відшукати самостійно.

 

Чекаємо ваших пропозицій, питань і вашої участі! Ми завжди вам раді! Чекаємо вас з 8.00 до 16.30 з понеділка по п'ятницю.