10 грудня 2019 р. Вівторок

Головне меню 


Головна
Прозорість та інформаційна відкритість закладу
РАДА НВК №16
План на тиждень
Новини
Відеороз'яснення Міністерства освіти
Реєстрація в 1 клас
Плани на місяць
Наша школа
ДПА/ЗНО
НАКАЗИ
Методична робота
Виховна робота
Психологічна служба
Державні закупівлі
БЕЗПЕКА

Шкільне харчування
Наша бібліотека
Законодавство
Блоги НВК №16

















Кафедри НВК №16:

web.gif

align="center">



Предметні ресурси:






 
Вхід

Логін

Пароль

Реєстрація


Наші контакти

Лічильник відвідувань:
счетчик посещений

Духовне життя дитини повноцінне лише тоді, коли вона живе в світі гри, казки, музики, фантазії, творчості. Без цього вона – засушена квітка.

                                                                                              В.Сухомлинський

 

  Задачі кафедри вчителів початкових класів НВК № 16:
  • Створення умов для підвищення професійного, наукового, теоретичного, методичного рівня кожного вчителя;
  • Пошук сучасних педагогічних технологій для оновлення змісту навчально-виховного процесу з метою розвитку  особистості учня – майбутнього проектувальника власного життя;
  • Пропаганда педагогічного досвіду вчителів НВК з метою  використання їх творчих знахідок.

 

            Кожний шкільний день, кожний урок повинен бути осмислений педагогом як подарунок дітям. Кожне спілкування дитини зі своїм педагогом має вселяти в неї радість та оптимізм.                                                                                                                                          

                                                                                                                       Ш.Амонашвілі

Підвищення професійної майстерності вчителів

Творчі та динамічні групи

З метою підвищення професійної майстерності вчителів початкової ланки, на кафедрі створенно динамічні та творчі групи. Творчо працюючи у групах учителі розвязують актуальні питанння сьогодення, досліджують вплив сучасних технологій на розвиток учнів, навчають інших та нгавчаються самі. 

 Розвивальне навчання

  • Вміння критично мислити
  • Активність
  • Творчий підхід до навчання
  • Висока шкільна мотивація

Методики Кушніра, Федоренка, Посталовського:

Сприяють розвитку:

  • словникового запасу;
  • мови;
  • уваги.

Дають можливість:

  • познайомитись з творами світової класичної дитячої літератури.

Сприяють підвищенню:

  • швидкості читання ;
  • рівня компетентності учнів.

ТРВЗ (Теорія розв'язання винахідницьких задач)

  • Розвиток творчої уяви
  • Вміння аналізувати
  • Культура мовленнєвого спілкування
  • Формування життєвої компетентності

“Школа ейдетики” - школа розвитку пам'яті, уяви, творчого мислення.

  • Людина, яка володіє ейдетичною пам'яттю, може:
  • Запам'ятати цілі сторінки тексту;
  • Згадати любий день свого життя;
  • Забути непотрібне;
  • Швидко вивчити іноземні мови , запам'ятати матеріал з різних предметів.  

Програма “Крок за кроком”

  • Мета: сформувати людей, які будуть навчатися протягом усього життя
  • Забезпечити дітям можливість набувати
  • академічні
  • артистичні
  • етичні
  • практичні знання і навички успішної майбутньої діяльності в демократичному суспільстві.

Методика Тименка В.П.

Мета: Розвивати творчу активність учнів у процесі конструктивно художньої діяльності.

  • розвиток особистісно - ціннісного відношення до різних жанрів художньої творчості;
  • формування в уяві учнів  цілісної картини культурного простору, інтегрування особистості;
  • забезпечення єдності в сприйнятті навколишнього середовища емоційною, інтелектуальною й сенсорною сферами духовного життя учнів.

Метод проектів дає можливість:                                         

  • навчитися  аналізувати і передавати  інформацію;
  • працювати з додатковою літературою;
  • проводити спостереження;
  • висувати гіпотези;
  • робити аргументовані висновки;
  • презентувати одержані результати

 Переваги використання ІКТ:

  • робить процес навчання цікавим, яскравим, доступним, сучасним;
  • забезпечує диференціацію навчання;
  • сприяє підвищенню якості знань;
  • формує навички дослідницької діяльності, критичного мислення, співпраці;
  • підвищує пізнавальну діяльність, активність та ініціативність учнів;
  • формує інформаційно-комунікаційну компетентність.

Впровадження ІКТ здійснюється за напрямками:

  • робота з ресурсами інтернету;
  • створення презентацій до уроку;
  • використання ППЗ;
  • розробка та використання власних  авторських програм.