|
Задачі
кафедри вчителів початкових класів НВК №
16:
-
Створення
умов для підвищення професійного, наукового,
теоретичного, методичного рівня кожного
вчителя;
-
Пошук
сучасних педагогічних технологій для оновлення
змісту навчально-виховного процесу з метою
розвитку особистості учня – майбутнього
проектувальника власного життя;
-
Пропаганда
педагогічного досвіду вчителів НВК з
метою використання їх творчих
знахідок.
Кожний шкільний день, кожний урок повинен бути
осмислений педагогом як подарунок дітям. Кожне
спілкування дитини зі своїм педагогом має
вселяти в неї радість та оптимізм.
Ш.Амонашвілі

Підвищення професійної майстерності вчителів
Творчі та динамічні групи
З метою підвищення професійної майстерності вчителів початкової
ланки, на кафедрі створенно динамічні та творчі групи. Творчо працюючи
у групах учителі розвязують актуальні питанння сьогодення, досліджують
вплив сучасних технологій на розвиток учнів, навчають інших та нгавчаються
самі.
- Вміння критично мислити
- Активність
- Творчий підхід до навчання
- Висока шкільна мотивація
Методики Кушніра, Федоренка, Посталовського:
Сприяють розвитку:
- словникового запасу;
- мови;
- уваги.
Дають можливість:
- познайомитись з творами світової класичної дитячої літератури.
Сприяють підвищенню:
- швидкості читання ;
- рівня компетентності учнів.
ТРВЗ (Теорія розв'язання винахідницьких задач)
- Розвиток творчої уяви
- Вміння аналізувати
- Культура мовленнєвого спілкування
- Формування життєвої компетентності
“Школа ейдетики” - школа розвитку пам'яті, уяви, творчого мислення.
- Людина, яка володіє ейдетичною пам'яттю, може:
- Запам'ятати цілі сторінки тексту;
- Згадати любий день свого життя;
- Забути непотрібне;
- Швидко вивчити іноземні мови , запам'ятати матеріал з різних
предметів.
Програма “Крок за кроком”
- Мета: сформувати людей, які будуть навчатися протягом усього
життя
- Забезпечити дітям можливість набувати
- академічні
- артистичні
- етичні
- практичні знання і навички успішної майбутньої діяльності
в демократичному суспільстві.
Методика Тименка В.П.
Мета: Розвивати творчу активність учнів у процесі конструктивно
художньої діяльності.
- розвиток особистісно - ціннісного відношення до різних жанрів
художньої творчості;
- формування в уяві учнів цілісної картини культурного
простору, інтегрування особистості;
- забезпечення єдності в сприйнятті навколишнього середовища
емоційною, інтелектуальною й сенсорною сферами духовного життя
учнів.
Метод проектів дає можливість:
- навчитися аналізувати і передавати інформацію;
- працювати з додатковою літературою;
- проводити спостереження;
- висувати гіпотези;
- робити аргументовані висновки;
- презентувати одержані результати
Переваги використання ІКТ:
- робить процес навчання цікавим, яскравим, доступним,
сучасним;
- забезпечує диференціацію навчання;
- сприяє підвищенню якості знань;
- формує навички дослідницької діяльності, критичного
мислення, співпраці;
- підвищує пізнавальну діяльність, активність та ініціативність
учнів;
- формує інформаційно-комунікаційну компетентність.
Впровадження ІКТ здійснюється за напрямками:
- робота з ресурсами інтернету;
- створення презентацій до уроку;
- використання ППЗ;
- розробка та використання власних авторських програм.