19 листопада 2017 р. Неділя

Головне меню 


Головна
СТАТУТ НВК№16
РАДА НВК №16
План на тиждень
Новини
Галерея

Віртуальний тур

МИ-ІНТЕРКУЛЬТУРНІ

ДЕМОКРАТИЧНА ШКОЛА

Плани на місяць
Наша школа
ЗНО
ДПА
НАКАЗИ
Профільне навчання
Методична робота
Виховна робота
Психологічна служба
Державні закупівлі
ШМУ
БЕЗПЕКА

Вчимося жити разом
"Кроки до порозуміння"
НП Виховання
Наша бібліотека
Законодавство
Мікрорайон НВК №16
Конкурси
Педконсиліум
Блоги НВК №16















Кафедри НВК №16:

web.gif

Work.gif

matem.jpg







Предметні ресурси:



















http://pedpresa.com/

pld.org.ua


 
Вхід

Логін

Пароль

Реєстрація


Наші контакти

Лічильник відвідувань:
счетчик посещений

 Робота з обдарованими

Місія школи:

Ми, шкільна громада, працюватимемо для формування компетентної особистості для себе, сім’ї, громади, держави, сприяючи, виховуючи, розвиваючи і навчаючи.

Провідна технологія:

Технологія навчального портфоліо

Філософія навчального портфоліо передбачає:

  •    зміщення акценту з того, що учень не знає і не вміє, на те, що він знає і вміє з даної теми і даного предмету;
  •    інтеграцію кількісної і якісної оцінок;
  •    перенесення педагогічного наголосу з оцінки педагога на самооцінку школяра.

Функції технології:

Діагностична – фіксує зміни і зростання за певний період часу.

Ціле покладання – підтримує навчальні цілі.

Мотиваційна – заохочує на отримання результату.

Змістовна – розкриває весь спектр робіт, які виконує учень.

Розвиваюча – забезпечує безперервність процесу з року в рік.

Рейтингова – показує діапазон навиків і умінь.

 

Переваги портфоліо:

  • залучає учнів до оцінювання їхнього прогресу, досягнень та встановлення подальших цілей;
  • учнівські досягнення вимірюються в індивідуальному порядку;
  • використовується співробітницький підхід;
  • включає складову самооцінку, що допомагає скоригувати досягнення;
  • спрямоване на вимірювання досягнень та відкриває шлях до вдосконалення

Крім цього зростає популярність  інтерактивних інтелектуальних конкурсів «Кенгуру», «Левеня», «Колосок»,«Геліантус»

«Соняшник», «Лелека», «Бобер», «Едісони 20 століття»,«Патріот», «Гринвіч», «Орлятко», «Галлус»,«Русский медвежонок», «Лукомор\'є».

 

За три роки участь в конкурсах взяли:

з математики -  938  учнів

з фізики – 277 учнів

з природничих дисциплін – 427 учнів

з української мови - 611 учнів

з історії - 189  учнів

з інформатики - 88 учнів

з винахідництва - 19  учнів

з англійської мови - 136 учнів

з німецької мови - 14 учнів

з французької мови - 23 учня

з російської мови 159 учнів

 

 

Результати за останні три роки:

Олімпіади - 76 переможців (міський етап); 13 переможців (обласний етап)

 

Конкурс-захист науково-дослідницьких робіт МАН - 22 переможця (обласний етап); 3 учасника (державний етап)

Всеукраїнський конкурс МАН-юніор - 10 «відмінних» та «добрих» результатів

 

Олімпіада МДПУ «Інтелектуал» - 5 переможців

Знавці української мови - 7 переможців

 

Міські інтелектуальні змагання для початківців та учнів середньої ланки - 26 переможців

 

Всеукраїнські літературні,  історико-дослідницькі та краєзнавчі конкурси - 8 переможців обласного рівня; 3 переможця державного рівня

 

Конкурси з інформатики, ІКТ, веб-дизайну, мультимедійних проектів - 12 переможців міського рівня; 9 переможців обласного рівня; 1 учасник державного рівня

 

 

Міжнародна програма освітніх обмінів «Акт на підтримку свободи» - 4 переможці (за період участі у програмі)

 

 

Робота з обдарованими